Rabu, Jun 24

Berbini baru....

Hari ni genap seminggu aku pasang lagi satu bini... biasalah kalau berbini baru ni...memang megujakan..mengasyikan..menyeronokkan dan membahagiakan...bini aku yang baru ni memang cantik...sedap mata memandang...tak banyak kerenah.... sentiasa ikut cakap .... tak melawan... tak tahu la kemudian hari nanti...tapi so far so good...
Orang kata susah berbini lebih dari satu ni...betul la tu... bini tua nak kena jaga juga...nafkah tak boleh diabaikan...walaupun dah dapat yang baru...tanggungjawab tak boleh diabaikan.....
Nama pun baru...mestilah best...tak jemu mata memandang...serba serbi menawan dan memberahikan...walaupun badannya besar sikit berbanding bini tua aku yang kecil molek...slim..tapi aku tak kisah...orang kata ..kalau hati dah suka nak buat macam mana...
Ada orang tanya...susah ke nak dapat bini baru ni...bagi aku senang sangat..yang penting RM....ada kepala agong tu macam-macam kita boleh buat...kalau tak ada setakat berangan je la....
Mungkin bini tua aku terasa hati sebab sejak kebelakangan ni dia kurang aku beri perhatian...kalau dulu kalau tak ada kerja ...dia la tempat aku mengadu...berkongsi masalah dan buat apa yang patut...paling tidak pun aku gosok-gosok badan dia.....tapi aku rasa dia faham dengan situasi aku sekarang...setidak-tidaknya dia boleh berehat dengan tenang tanpa gangguan....
Aku harap kau orang semua jangan salah faham...bini baru aku sekarang nama EXORA... kau pun kenal dia...dia je yang tak kenal.. kau orang....